Blogger templates

«Τον δε φόβον ημών ου μη φοβηθώμεν ουδ' ου μη ταραχθώμεν, ότι μεθ' ημών ο Θεός»

Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Καθημερινή Προσευχή



Κύριε, βοήθησε μὲ νὰ ἀντιμετωπίσω μὲ ψυχικὴ γαλήνη ὅλα ὅσα θὰ μοῦ φέρειἡ σημερινὴ μέρα.
Βοήθησε μὲ νὰ παραδοθῶ ὁλοκληρωτικὰ στὸ ἅγιο θέλημά Σου.
Στὴν κάθε ὥρα αὐτῆς τῆς μέρας φώτιζε μὲ καὶ δυνάμωνε μὲ γιὰ τὸ κάθε τί.
ποιες εἰδήσεις κι ἂν λάβω στὸ διάστημα τῆς σημερινῆς ἡμέρας, δίδαξε μὲ νὰ τὶς δεχθῶ μὲ ἠρεμία καὶ μὲ τὴν πεποίθηση ὅτι προέρχονται ἀπὸ τὸ ἅγιο Θέλημά Σου.

Καθοδήγησε τὶς σκέψεις  καὶ τὰ συναισθήματά μου σὲ ὅλα τὰ ἔργα μου
καὶ τα λόγιά μου.
Σ’ὅλες τὶς ἀπρόοπτες περιστάσεις  μὴ μὲ ἀφήσεις νὰ ξεχάσω ὅτι τὰ πάντα προέρχονται ἀπὸ Ἐσένα .
Δίδαξε μὲ νὰ συπεριφέρομαι σὲ κάθε μέλος τῆς οἰκογένειάς   μου μὲ εὐθύτητα καὶ σύνεση ,ὥστε νὰ μὴ συγχύσω  καὶ  στεναχωρήσω κανένα.
Κύριε δός μου τὴ δύναμη νὰ ὑποφέρω τὸν κόπο καὶ ὅλα τὰ γεγονότα τῆς ἡμέρας αὐτῆς καθ’ὅλη τη διάρκεια της.
Καθοδήγησε τὴν θέλησή μου καὶ δίδαξε νὰ προσεύχομαι ,νὰ πιστεύω,νὰ ὑπομένω νὰ συχωρῶ καὶ νὰ ἀγαπῶ.μήν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου